Snabb uppdatering

I måndags var Anna och Erika här och käkade kladdkaka..Jag kände Annas bebis sparka..mysigt..



Igår ringde Cai och frågade om vi ville hänga med till IKEA..så vi åkte dit rätt sent..Var inte hemma förrens 20.30..Max var gnällig..Helt sjukt vad det påverkar bara man bryter kvällsrutinerna 1 gång..
Jag köpte en ny lampa och rullgardin till sovrummet..Det tog mig 2,5 timme igårkväll och 20 minuter idag innan rullgardinen var på plats..den skulle kapas till rätt längd och så skulle de gamla persiennerna monteras ner..
Men fint blev det..Eftersom lampan var rosa var jag ju tvungen att gå ner på stan idag och köpa lite matchande rosa ljus och en ny ljusstake i glas och svart..







Nu ska vi ut till Tolg och hälsa på..Min fasters mans barndomshem ligger där och Min Faster Mona. hennes man Bertil och sen Göran och Gunilla från Nyköping är nere så vi ska hälsa på dom..
Måste bara lägga ut denna söta bilden på en nyvaken Max



2009-05-20 @ 12:11:22 Permalink Allmänt Kommentarer (1)



Kommentarer

Men Max är ju bara för söt när han sitter sådär i sängen!!! Ibland påminner han så mkt om Eddie med sina gosekinder och stora ögon =)

Ullis & Eddie =) (2009-05-21 @ 19:39:54)


Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: