Sökt ny lägenhet=)

Vi började dagen med en promenad med hundarna och sen frukost i trädgården..härligt..

Vi trivs superbra i vår lägenhet men det börjar bli lite väl jobbigt att gå i alla trappor..Max blir ju inte lättare att bära direkt..
Så satt jag ute och kikade på bostadskön vad det fanns för lediga lägenheter och såg att det finns en 4:a ledig på Hovshaga..den stadsdel vi vill bo på den dagen vi köper hus..
Det är som ett litet radhus..som en liten minivilla med uteplats..inga grannar precis inpå och en massa barn..så vi anmälde oss..vi har rätt mycket poäng 1670 och det som ligger på 10 plats har 1100 så jag hoppas..
Sista  anmälningsdagen är 7 Maj så då får vi veta..
Lägger ut de bilder som finns bland beskrivningen




Det är ju verkligen ingen kris om vi inte skulle få den men nu hoppas jag verkligen..Skulle vara helt perfekt..
Nu ska vi åka bort dit och kika lite hur det ser ut=)

kram

2009-05-02 @ 14:06:39 Permalink Allmänt Kommentarer (2)



Kommentarer

He he var tvungen att kolla hur många poäng vi hade i bostadskön och hade vi velat ha den lägenheten så hade vi gått före er i kön, men ni kan vara lugna, vi stannar i Helsingborg. Men hoppas ni får den. Vi hörs. Kram från oss nere i skåneland

Magda (2009-05-03 @ 17:11:24)

Vad fin den ser ut!! Hoppas verkligen ni får den, vi håller tummarna här nere i Malmö :) Snart ses vi min vän, pussa Max så länge. Massa kramar


URL: http://brunatanten.blogspot.com
Alexandra (2009-05-03 @ 20:06:22)


Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: