Toffi klarade fys-testet

YIPPIIIIIIII....
så nu är det bara till att vänta tills v.31 då vi får veta om han går vidare till sista testerna..
Men han fick reda på att det endast var 1700 av 7000 sökande som hade gått vidare till fys-test..och bara det i sig är ju verkligen något att vara stolt över..


På hemvägen körde han förbi IKEA och köpte en ny rosa fin lampa till mig..sötnos..hade nog lite dåligt samvete..


Idag var vi hos Thilda och Theo..Hade inte varit där på jättelänge..SHIT vad det hade hänt grejer för Theo..Han ålar sig runt som bara den..kryper några steg..sätter sig upp för att sedan åla vidare..Han försöker resa sig upp vid soffbordet..

Snart kanske det är dax för Max..


Igår var vi på sjukhuset med Max..Det tar ju sån himla tid att höra något från Lund så jag ringde och ville prata med hans läkare..Han var tyvärr inte det. Jag sa att jag tyckte det verkar som han har det jobbigt nu nör han är lite mer aktiv..att jag ibland har sett en blåaktig nyans på hans läppar..Så de ville att vi skulle komma in så de fick kika på honom..


De tog blodprov, urinprov,kollade hans syresättning, röntgade hans lungor och han fick även inhalera luftrörs-vidgande medicin..

Röntgenbilderna visade ingen förändring tack och lov och syresättningen var bra..
Men det är skönt att de tar det på allvar och undersöker ordentligt.

Hans läkare är tillbaka på måndag så då hoppas jag att vi hör något..

Blir tyvärr inga bilder eftersom vårt internet är sjukt segt fortfarande..skit-mobila bredband..om man överstiger en viss gräns på nedladdningar sänker dom hastigheten så den 1 Juni är det ok igen..

tjingeling



2009-05-28 @ 16:23:32 Permalink Allmänt Kommentarer (0)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: