05:20...alldeles för tidigt


Idag ringde klockan 05:20..fy f-n vad trött jag var då..
Började jobba kl 6..Fast jag börjar ju mycket hellre tidigt och slutar tidigt..Jobbar 6-14 2 lördagar i månaden. helt okej..Tiden bara flyger iväg..

Idag funkade det att lägga upp bilder.hade tänkt lägga ut denna igår..Det är från hans dagisplats=)


Vi hade en mamma-tidning på jobbet som jag satt och bläddrade i på rasten...Var bara tvungen att ta en bild på den...Haha har aldrig hört talas om pruttventil..



Toffi och Max har haft det hur mysigt som helst när de har vart hemma själva..igår fick Maxen en present av pappsen..Den blinkar och spelar musik..Toffi blev rätt trött så han plockade ur batterierna..Då blev Max galen..



En snygg badpojke från igårkväll


Ikväll var vi på inflyttningsfest hos Thilda och Thulle..Hade tänkt att dricka lite först men jag är så grymt trött så jag tog med Max bort och stannade tills 20.00..Han och Theo lekte lite innan han gick och lade sig..

Känns som det börjar bli dax för sängen snart trots att klockan bara är 21.40..men Toffi kollar på fotboll så det lockar inte särskilt mycket..

Imorgon är det fars dag så då åker vi ut till Lessebo..Hoppas på lite sovmorgon först..Maxen somnade vid 20.45 idag så han borde sova framåt 7.30 iallafall..

KRAM

2009-11-07 @ 21:39:54 Permalink Allmänt Kommentarer (1)



Kommentarer

Hej hel.

Hoppas allt är bra med dig.

Ni som läser denna blogg och är intresserad av sport och spel, kolla gärna in min blogg där jag lägger spelförslag.

Ha en bra dag!


URL: http://spelens.blogg.se/
Anonym (2009-11-07 @ 21:51:41)


Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: