2 sjuklingar

liten kort uppdatering efter sprutan igår: jag mår piss!!!

Igår kände jag inte mer än att det gjorde ont i armen och hade svårt att lyfta den..Tänkte att då klarar jag mig nog från feber. hade bestämt med en på jobbet att jag skulle ringa på morgonen ifall jag var dålig..
Vaknade vid 5 och tog tempen: 38,1 skit oxå..
För en som ligger på 36,7 i vanliga fall är det mycket..Max har oxå feber..38,2 så han fick inte gå till dagis..
jag höll på att svimma i morse så dåligt mådde jag..tog en alvedon och körde till lessebo när den hade börjat verka..Har legat i sängen och soffan i stort sett hela dagen med feber, frossa och ont i kroppen..
Känns rätt sjukt att man tar en spruta för att förhindra att bli sjuk--och så blir man sjuk av sprutan..

Vi sover här inatt..Bli lite ompysslade=)

Idag sade toffi upp sig från trygg hansa och ska vara pappaledig fram tills han börjar på bilsport Mc 1 februari..
han hade ju en massa dagar kom vi på..bestämde med dagis att vi kommer att hälsa på regelbundet så han inte tappar det och sen kör en kort inskolning igen i januari..ja vi får ju betala för platsen men det är det värt så Toffi mår bra..

nu ska jag tillbaks till sängen och tycka synd om mig själv..

2009-11-19 @ 15:24:21 Permalink Allmänt Kommentarer (1)



Kommentarer

Krya på er kramar från Nässjö

mona nilsson (2009-11-19 @ 15:45:28)


Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: