Biomys

Igår kom mamma och pappa in för att vara barnvakt..Jag Toffi och pappa tog en sväng ner på stan först och fikade..Max och mormor var hemma..alla man mötte på stan sade samma sak: var är Max=)

Det var tänkt att mamma och pappa skulle stanna här inne men de var snälla och gav oss en helkväll och tog med Maxen till Lessebo så vi skulle få sova ut idag..

Vi var på 2012..Den var väl okej..Spännande men sååå overklig så man satt och skrattade bitvis.Men det var ändå mysigt att komma iväg..
Vi kom hem vid typ 21 och då satte jag igång med peppar-kaks bak, gjorde chokladkola och knäck..
Vet inte vart energin kom från med tanke på att jag började kl 5 men det var kul..

Idag åkte jag till Lessebo för att hämta Max..Vi stannade kvar till kvällsmaten..
Jag bakade lussekatter. Ska ha glöggkväll här på Onsdag så då måste jag ju ha en massa gott att bjuda på..

Max är så söt..Mamma och pappa har en träpinne som man ska trä på trä-ringar..Han har lärt sig hur det funkar och varje gång han lyckas klappar han händerna..Ser skitkul ut..

Pappa har gjort ett mysigt tomterum ute vid den inglasade altanen..



Imorgon är det ju 1 advent..Härligt..Blir en runda på stan för att kika in julskyltningen sen ska vi till Anders på glöggkväll..Ska bli mysigt..

Nu är det Robinson..Max somnade precis..Toffi är ute och jag ska doppa mozart-kulor när robinson är klart..
Nu är det säkert flera som tönker: Fy fan ge dig nu..det är ju långt till Jul.Tröttnar du inte??
Här kommer mitt svar på det: NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJJJJJJJJJJJJJ!!!!!!!!!!!!!!

I´m a Julfreak yes I am

2009-11-28 @ 20:49:05 Permalink Allmänt Kommentarer (2)



Kommentarer

Om du har tid och lust kan du väl lägga in några goda recept på Julgodis.

Anna (2009-11-29 @ 17:32:03)

Om du har tid och lust kan du väl lägga in några goda recept på Julgodis.

Anna (2009-11-29 @ 17:32:49)


Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: