Jobbiga nätter

Max har sovit jättedåligt 2 nätter nu..
Igår natt sov vi ju i Lessebo och då vaknade han varje timma..Mamma var snäll och tog honom så jag fick sova
men inatt har vart ett helvete..

Vaknat hela tiden och vart superledsen..magknip och snorig..Imorse gick Toffi upp kl 5 för han vägrade sova..Han lade honom vid 06.30 och han sov till 7..då fick jag gå upp..
Nu är klockan 8.30 och han är supertrött men VÄGRAR sova..

Igår gick han för första gången med sin gåvagn..även fast det inte var riktigt meningen=)
Han gick längs med soffan och gåvagnen stod jämte..Han tog tag i handtaget och den började rulla--och då var det bara till att hänga på ju..Han tyckte det var hur kul som helst..förutom när det tog stopp..då blev han vansinnig


Tog med denna snögubben hem från Lessebo som min lillebror hade..Passade perfekt i Max rum..Det blev så mysigt så den får faktiskt hänga kvar tills nästa helg då allt åker upp..



Han är verkligen i akut klipp-behov eller vad tycker ni??



Inatt har Spiken vart hos oss..Mysigt..



Idag är tanken att gå ner på stan och köpa en julklapp från mormor och morfar som vi har lagt undan på BR leksaker och sen ska jag göra pepparkakshus=) Vet inte om jag hinner i veckan och jag vill ju ha klart det tills nästa helg..Det blir egendesignat funkis-pepparkakshus..Hoppas det blir bra..
Lägger ut bilder senare isåfall

tjoho

2009-11-21 @ 08:32:14 Permalink Allmänt Kommentarer (2)



Kommentarer

Tittar in Det blir säkert jätte fint,pepparkakshus du är ju jätte duktig på att dekorera och baka :)

Du får lägga upp bilder när du har gjort klart

Kram Leah.. ps. Härligt med jule ljus :D

Leah (2009-11-21 @ 08:37:25)

Ja du de där jobbiga nätterna är inget att ha, då vet ni hur vi har haft det nästan hela tiden fram tills nu och nu han sover mycket bra.

Fint det blev i fönstret, letar efter nått kul till Noel men hittar inget jag vill ha. Hade velat ha nått typ sånt men det kanske blir en vanlig stake i år. Nu ska vi ut på promenad hela familjen. Ha det gott. Kram kram


URL: http://noelsvarld.blogg.se/
magda (2009-11-21 @ 12:50:22)


Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: