Julen är här

Igår pysslades det för fullt här hemma..
Här är köksfönstret..


Adventsljusstaken



Pepparkakshuset är klart..Hoppas på ett finare nästa år=(



Vardagsrummet..Självklart med snöspray på fönstren..Hur mysigt som helst







Det är bättre med Max men han hostar..speciellt på natten..Riktig slemhosta så förhoppningsvis släpper det snart.

igår var jag bjuden hem till Ida på sconeskväll..Myspys..
Hanna,Jonna och Lowe var oxå där





Idag har vi vart en runda på stan igen..Hittade ett par jeans som jag ska få i julklapp av min mormor och morfar..
Först hittade jag ett par skitsnygga nudie för 1000:- Men sen gick vi vidare och hittade ett par superfina för 350:-
Lite skillnad om man säger så..så det blev dom..

På Tisdag ryker hans lockar..



Det blir en ordentlig klippning..Det ser riktigt ovårdat ut nu så han kommer nog bli superfin..

Bus med pappa..Han pussar honom i nacken så det kittlas av skägget så han skriker av skratt..



Nu måste jag nog krypa i säng..Klockan är bara 9 men imorgon ringer klockan 04.20..
Börjar klockan 5 imorgon..Gjorde det i Onsdags oxå och 6 igår..
Imorgon ska mamma och pappa vara barnvakt för jag och Toffi ska på bio..2012..Ska bli kul..

GODNATT

2009-11-26 @ 21:02:39 Permalink Allmänt Kommentarer (2)



Kommentarer

Jätte mysigt hos er.Spara en lock till mig,ses

imorgon puss o kram.

Mormor (2009-11-26 @ 21:08:38)

Vad julemysigt du gjort det hemma!! Måste sätta fart här själv! Skönt att höra att lillemannen blivit llite bättre. Man blir ju så orolig!

Ha det så bra! Kram!

Emmelie och Milo... (2009-11-28 @ 09:42:56)


Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: