När ska det vända

Toffi fick besked idag att han inte blev antagen till polisen..
Men kanske inte så konstigt med tanke på att de bara tog in 140 st av 900 som var kvar..
Nästa gång när de börjar 2011 tar de in 600-700 st..Lite skillnad om man säger så..

Han har mailat och frågat varför han inte blev antagen och likaså när han kan söka igen isåfall..
Så nu får man snällt vänta tills nästa gång och hoppas på det..

Det hade gått jättebra på dagis idag oxå..De sa att det är jättekul att han är så lätt att ha och göra med..Inte gnällt 1 sekund ens..Jättekul att höra..
Imorgon ska han sova där för första gången..Spännande..

Idg har vi inte gjort många knop..Både jag och Toffi är dunderförkylda..Var uppe och klippte klorna på Spike innan Davva hämtade honom igen..Han morrade åt Max igår igen så han får bo kvar hos David och Alex så länge de orkar ha honom och det är vi överlyckliga och tacksamma för..

Sänder en tanke till Cai(Carolina) & Oskar som ska avliva Saga i helgen..Ush vad jag lider med dom..

Här kommer några bilder från gårdagen när han leker med sina klossar







Och 2 bilder från November förra året



Den fina koftan och mössan som min mormor har stickat


Nu ska jag lägga mig i sängen och se det sista av Bonde..är helt slut

God natt

2009-11-11 @ 20:12:11 Permalink Allmänt Kommentarer (1)



Kommentarer

Du goa dagiskille lite skillnad från bebis bilderna

puss o kram.

Mormor (2009-11-12 @ 08:06:46)


Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: