Som ett brev på posten

jaha då har man blivit sjuk..Bara väntade på detta efter inskolningen..
Kände det redan igårkväll..Hade jättesvårt att somna..Tung i huvudet och värkande hals..
Så idag gick jag hem från jobbet..Hur seg och hängig som helst..Toffi likaså..
Vaknade nu i eftermiddag med 38 graders feber..Ush hoppas inte det blir värre..Inge kul att sysselsätta Max när man själv bara vill ligga under täcket..



Idag känns det bättre..Toffi fick November på sig att visa och prestera annars får han gå..Gick bättre för honom igår än vad det gjort senaste 2 veckorna..Typiskt bara att han är sjuk nu men han vågar ju inte stanna hemma..

Hoppas att det löser sig med FK oxå..Min chef styrker att vi hade bestämt att jag skulle börjat jobba 12 Oktober
så jag anmälde igår att jag skulle ha jobbat så för 12 Oktober-1 November har jag rätt att begära ersättning..Bara segt att vänta på dom..

Idag åt han på dagis för första gången och var där själv mellan 9-12..Det hade gått jättebra och de sa att han hade ätit som en häst..De tyckte det var kul att han gapade långt innan skeden kom..

Nu är Spike här..



Tanken var att jag skulle åka upp med honom till tassar och morrhår och klippa klorna men det pallar jag definitivt inte..

Max blev superglad över att Spiken var hemma..han skrattade så jag tror han kissade på sig=)



Till & med Spike viftade på svansen och busade lite med Max..



Nu ska jag tycka synd om mig själv för det var faktiskt riktigt länge sen jag kände mig såhär risig=(

2009-11-10 @ 15:22:59 Permalink Allmänt Kommentarer (2)



Kommentarer

Johanna... är det julklappar jag ser där bakom Spike? Du vet att det är 10 november va, inte 10 december ;)

alex (2009-11-10 @ 17:50:52)

Haha jepp..de har nog legat där sen 10 Oktober=)

Johanna (2009-11-10 @ 18:12:45)


Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: