Ullared=)

Om en kvart kommer mamma och pappa & hämtar mig för att bege oss till Ullared=)
Lite småkul eftersom man såg serien på tv igår..Pappa ska på ett jobb i Varberg så då släååer han av mig och mamma på vägen..Kommer inte handla sådär mycket eftersom jag återigen väntar på försäkringskassans j-la pengar..Hoppas på denna veckan..

Igår var det ju inskolning..Det gick superbra. Han var glad hela tiden..Personalen verkar hur gullig som helst så det blir nog kanon..På eftermiddagen var vi några timmar hos Karolina och Hugo..Lägger upp bilder därifrån när jag kommer hem..Nu måste jag stänga av och bege mig..

Just det Toffi har fått jobb på SSS..Börjar redan nästa vecka..superkul..Slippa Trygg Hansa

hörs ikväll

2009-11-03 @ 06:47:23 Permalink Allmänt Kommentarer (3)



Kommentarer

vilken avdelning har han fått jobb på?:)

alex (2009-11-03 @ 09:39:10)

otrevligt av dig att strunta i att svara...inte som att kommentarerna flödar över din blogg precis..

alex (2009-11-06 @ 17:51:20)

eh ok ber väl om ursäkt då men trodde det var min svägerska Alex som kommenterat..men det var det tydligen inte=) Han ska jobba på akuten på SSS..

Johanna (2009-11-06 @ 20:02:12)


Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: