Vincent=)

jag har blivit faster igen..Till denna vackra spapelse=)







Han heter Vincent och är 5 månader..Jag har alltid tyckt att de har sett hemska ut rent ut sagt men när jag träffade honom ändrade jag faktiskt uppfattning..Ok jag kan inte säga än att jag tycker han är söt..men han var riktigt cool..hur kelig som helst..Kan inte riktigt förklara hur det var att klappa..mjukare än vad jag trodde och han var riktigt varm..Ja när man träffat honom några fler gånger kanske han är riktigt söt=)

Det är min lillebrors sambo Tatiana som har skaffat honom..Robert var inte särskilt glad för det innan han kom dit men han var verkligen en stolt "pappa" det märktes.

Vi började gårdagen med en långpromenad på morgonen med Spiken..Sen åkte jag bort och hälsade på Vincent..
Efter det åkte vi till Lessebo..Skrev ju förra helgen att det var sista helgen på ett tag men så blev det inte..Skulle ju egentligen gått på inflyttnings/halloweenfest igår hos Thilda men det är flyttat tills nästa helg..Så då tänkte jag att vi hälsar på Lessebo istället..

Han var pigg och glad igårkväll och somnade vid 9..Jag däremot hade världens huvudvärk så det var tur at det inte blev något party..

Såhär brukar Max hålla på mestadelen av tiden när vi är här..Vid soffbordet med sin nya bil eller tåget


körandes med sitt lilla pekfinger


Nu kan han stå själv lite längre stunder..men man ser att han tycker det är lite läskigt=)


Nu är de ute och går..Overallen fick åka på eftersom det är minus..

Toffi tycker han ser ut som Patrik i svampbob


Det var någon som undrade varför Spike inte bodde hos oss..Det är för att han inte mår så bra pga att han inte får vara ifred för max..Han känner sig stressad därför får han bo hos David och Alex ett tag så får vi se om det går bättre vilket vi hoppas på..

imorgon börjar Max dagis..Ska bli jättekul..Det är inskolning mellan 9-10..Både jag och Toffi ska med..Shit på Torsdag börjar jag jobba..Uhhh är inge sugen alls men det blir nog bra..

KRAM


2009-11-01 @ 09:53:43 Permalink Allmänt Kommentarer (0)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: