Huvudvärk=(

Ush är helt slut i huvudet..Inge kul alls..Får blir en alvedon till snart och hoppas på att det släpper..

Började dagen med att ta bort en leverfläck..Den satt precis vid utsidan av armhålan.i gäddhänget=) så det var inge vidare skönt att ta bedövnings-sprutan..Sved gott kan man lugnt säga..
Sen var jag en sväng på jobbet och hämtade chema..Bestämde att jag börjar jobba 4 November..
Jag är jättenöjd med chemat..

Nu hittar han nya ställen att resa sig mot hela tiden




Nu ikväll har vi varit och fikat hos Alex..Hennes kompis Martina kom oxå förbi en sväng..Max flörtade på som vanligt..




Spikens bästa spanplats


Ikväll är det säsongspremiär av Desperate Housewives..Typiskt när man är så trött och bara vill sova..
Och Toffi skulle köpa hem chips och dipp..är inte alls sugen för tillfället..
nehe det får helt enkelt bli en alvedon nu..
Imorgon ska vi till BVC för 1-års kontroll och vaccinering..3:e sprutan..

Sov så gott

2009-10-06 @ 20:37:32 Permalink Allmänt Kommentarer (2)



Kommentarer

Du lilla klätter gubbe du går nog snart, hoppas

det går bra med sprutan puss o kram.

Mormor (2009-10-06 @ 20:56:01)

Kul se Max är så pigg nu:)Känns väl kul få börja jobba får man fråga var du jobbar? Hur känns det att lämna Max på dagis då? jag vet att jag tyckte det var ganska jobbigt med det första barnet men det gick ju det med:)

Anna (2009-10-07 @ 18:56:20)


Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: