IKEA

Idag åkte vi till IKEA och snacka om att jag blev glad när jag såg julsakerna=) Var bara tvungen att testa stjärnan jag köpte..supermysig..Och ja jag tog ner den igen efter 1 minut..




Hittade en cool älg som klädhängare..Vi har ju hallen en trappa ner men det är så jobbigt nu med Max så vi har flyttat upp den..Den passade perfekt på väggen vid trappan





Anledningen att vi åkte dit var ju för att köpa förvarings-lådor att dölja alla sladdar vid tv-bänken så inte Maxen pillar på dom..Hade velat ha svarta men dom var slut..så vita fick duga


Nu har han hittat lilla span-fönstret i vardagsrummet..Han och Spiken får fajtas om det







han har vart på strålande humör hela eftermiddagen..Såå underbart..även fast jag har fixat och donat och Toffi har städat har han krupit runt och grejat och strålat som en sol..

Han är så rolig nu när vi tränar på att stå..Ja han kan stå själv i några sekunder..och när man släpper händerna så gapskrattar han..det killar väl i magen på honom..

Nu är det ensam mamma på tv..
Imorgon kommer mormor på besök..

kram

2009-10-18 @ 20:13:19 Permalink Allmänt Kommentarer (1)



Kommentarer

Så roligt och följa vad ni gör om dagarna =) du är ju så dunktig på att uppdatera! Så fina bilder på supergulliga Max! Jag tycker att han påminner så mkt om Eddie på vissa kort..

Eddie är också helt galen i att klättra upp i ett "spaningsfönster" som vi har, sen sitter han där och kollar in alla hundar, fåglar och bilar som åker förbi! KRAM!

Ullis & Eddie (2009-10-20 @ 09:19:47)


Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: