Sovmorgon

Ja för min del iallafall..Max vaknade vid 6.30 men Toffi tog honom så jag fick sova..Riktigt skönt..
Var nere en runda på stan sen för att kika lite..
Köpte lite mat på Oxgrillen..Då var det 2 killar som var sugna..



Var en sväng på stan i eftermiddag igen med Anna och Ebba för att köpa inflyttningsprecis till Erika..
Max var supertrött och ville sova i vagnen


Gick inte hålla sig vaken längre

Vi var där och fikade ikväll..Åt god maräng-swiss..





Max var hur glad som helst..Körde runt med sin blixten-bil på soffbordet hela tiden..



Stackars Ebba hade värsta magknipen och var ledsen.
Vi var hemma vid 8 tiden..Längesen vi kunde vara iväg utan att Maxen blir gnällig..

Han har blivit så gosig..Kryper fram till en och lägger huvudet mot bröstet..

Här kommer lite andra blandade bilder











Nu har han vuxit i de snygga puma-skorna han fick för lääänge sen av farfar



Såhär glad är man när man ska klä på sig alla kläder




Imorgon är det ju dax för klippning..Ska bli kul att se..Kl 11 är det dax

Lägger ut bilder så for jag hinner

KRAM





2009-10-08 @ 20:56:17 Permalink Allmänt Kommentarer (2)



Kommentarer

Tack för ikväll gumman. Jag hade också svårt att lägga ut bilder på bloggen. Fick ut några men det tog aslång tid. Måste vara nåt knäppt med blogg.se ikväll. Godnatt o kram.


URL: http://erikasjodahl.blogg.se/
Erika (2009-10-08 @ 21:21:26)

Goa bilder ser ut som han ville smaka grädden

istället för smörgås är det fest så är det puss.

Mormor (2009-10-09 @ 09:39:46)


Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: