Vaccination

Det gick bra på BVC. Han väger 9760g och är 75 cm lång..
Han fick 2 sprutor..Den tredje vaccinations-sprutan och sen första mot lunginflammation..
Han blev ledsen men lugnade sig ganska snabbt..

Var en sväng på stan..Max somnade i vagnen så jag kunde gå i lugn och ro..

Fixade klipptid till Max hos min frisör på fredag=)
Mormor du kan vara lugn..Lockarna får vara kvar..Bara fixa till luggen och sidorna..

Var en sväng hos Robert och Tatiana på kvällen

 

Vi åkte hem vid 7..då var lilleman så trött att han somnade i cykelstolen på hemvägen..

Ida och Oskar kom och kikade på Bonde söker fru,,Stackare som bara fick 11 brev..Men han var lika glad för det

Som vanligt tänkte jag ladda upp bilder men det gick inte att lägga in från mobilen..Fattar inte varför..

Jaja får väl lägga ut dom sen om de lyckas..Nu lutar det åt sängen

 

Godnatt



2009-10-07 @ 22:39:11 Permalink Allmänt Kommentarer (1)



Kommentarer

Då skiljer det bara 760g på kusinerna, tror Noel kommer att gå om snart ;) Snygg body, Noel har en oxå, köpte den i tisdags. Nu ska jag hämta Noel ute i hallen. Har än en gån hittat mina skor och sen mekar han lite med sin vagn med och var helt smutsig om hela handen. Busunge! Kram på er


URL: http://noelsvarld.blogg.se/
Magda (2009-10-08 @ 08:33:30)


Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: