Vår son..blivande skådespelare

Han är världsbäst på att fejka gråt..
Så fort han inte får som han vill är det krokodiltårar och "mamma mamma"



För att i nästa sekund vara glad igen




Jag tror att Max börjar bli lite närsynt..eller vad tror ni??


Ja det funkar visst att kolla på håll oxå

Hjälper mamma lite med tvätten



Idag sov han till kvart i 8 igen...Underbart att slippa passet vid 6..Ja det känns ändå skönt att vara van vid att vakna då eftersom jag börjar så dax när jag jobbar morgon på Askelyckan..Det är segt att gå upp men underbart när man slutar vid kl 1 och har hela dagen framför sig..

Idag har vi varit nere en runda på stan..Riktigt kallt..Var tvungen att köpa mig ett par vantar..Hittade ett par gosiga billiga på HM..Skönt..

Idag plockade jag bort alla plåster på Max när han badade. De lossnade hur lätt som helst. De sa ju att efter 3 veckor gör de ändå ingen nytta..Det ser jättefint ut..

Efter badet var det välling och sen direkt i säng..Det tog max 1 minut för honom att somna..
Så skönt när det inte är gnäll..Ja måste ju säga att vi har haft otrolig tur med kvällar och nätter med Max..
Sista halvåret har han kunnat somna själv utan problem i egen säng och innan dess somnade han i famnen..

Nu har Toffi börjat sitta i telefon på Trygg Hansa..Han var inte särskilt glad för det med tanke på att de knappt vet hur de gör för att teckna en försäkring..I vanliga fall är utbildningen på 1 månad men eftersom det har gått så bra är de redan klara med allt..De skulle inte börja sitta i telefon förrens fredag..

Imorgon ska vi träffa Anna och Julia..Ska bli jättekul..

Kram



2009-10-13 @ 20:22:37 Permalink Allmänt Kommentarer (0)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: