Fler tänder på g

Nu äntligen har det börjat komma en tand uppe oxå..Han har verkligen hafy supertydliga tandspricknings-symtom denna gången. Gnuggat sig i munnen..gjort nummer 2 ett antal gånger och lite smågnällig..så jag sa till Toffi att det är säkert tänder på g..kände och kikade uppe och såg att det var svullet med en vit prick i..så nu kan han snart tugga på riktigt=)

Igår cyklade vi ner till stan och mötte upp Max mormor och morfar. Vi gick upp och kollade på min lillebrors och hans flickväns nya lägenhet på båtsmanstorget..Den var jättefin men de verkade ha en jobbig granne så de var inte alls glada..Hoppas verkligen dom kommer trivas..
Vi blev bjudna på bakad potatis..alltid lika gott..

Idag var jag förbi och kikade på Thildas hus de har köpt..Supermysigt..Ja det är ju tomt nu men det hade verkligen potential..Tror de kommer klara sig på 260 kvadrat=)
Sen kom Anna och Ekan förbi en sväng. De kunde tyvärr inte vara med när vi hade Max kalas men var så söta och hade köpt present och ville fira honom ändå..









Han fick en jättefin kofta


Nu är det bara 3 dagar kvar tills vi åker ner till Lund..Känner mig mindre och mindre stressad för varje dag..Vågar fortfarande inte hoppas på att det kommer bli av förrens vi är där nere..
Ska bli mysigt att fira Max födelsedags först i Lessebo och jag är så glad att min mormor känner sig tillräckligt pigg för att vilja komma..

Här kommer lite söta bilder från igår

Fixade snygg vattenkammad frilla


Klock-galen som far sin


Sitter alltid och pillar såhär med sina tummar..kanske ärvt det efter min farfar Arthur


Godnatt

2009-09-06 @ 20:56:35 Permalink Allmänt Kommentarer (5)



Kommentarer

Får man fråga vad det är den lille killen ska operera?

Anna (2009-09-06 @ 21:07:28)

Visst det går bra att fråga..Då kanske jag får fråga om det är Någon Anna jag känner=)

Han har fel på lungorna så dom ska rätta till det..

Anonym (2009-09-06 @ 21:10:03)

Oh godingen vad härlig du är längtar efter dig

puss.

Mormor (2009-09-07 @ 10:45:38)

Nej du känner inte mig men jag följer eran Blogg och jag gillar den mycket.Jag hoppas det Okey:)

Anna (2009-09-07 @ 19:01:07)

Vad roligt att du gillar den..bara kul att höra=)

Johanna (2009-09-07 @ 19:35:47)


Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: