Fortfarande i Lessebo

Det blev aldrig att vi följde med till Kosta..Max mormor åkte dit själv istället och jag skickade med en beställning på förvaringslådor..



superbilliga..den lilla kostar 19:- och den stora 29:-

Började dagen med en promenad..Max spanade in morfar när han fixade på lekplatsen


och jag käkade lite björnbär


Tog cykelvägen upp till skolan..Här cyklade man varje dag fram och tillbaka när man var liten..


På eftermiddagen hälsade vi på min mormor och morfar




Nu när han har lärt sig att ställa sig upp i sängen gör han det HELA TIDEN när han ska sova




I morse hörde mamma honom vid 6 tiden att det lät som han drog nappen mot spjälorna, men eftersom han inte var ledsen fick han ligga kvar..efter en kvart går hon upp och hittar honom ståendes och drar fingret(självklart pekfingret) mot väggen..

Han får välling och lägger honom igen..Men han vill inte sova utan hon hittar honom sittandes med benen ut genom spjälorna..Lille busungen..
Samma sak nu ikväll..Han somnade inte förrens 21.15..inte ledsen utan hur glad som helst=)

Tror vi åker hem imorgon..beror väl lite på Toffi men mamma och pappa kanske vill ha lite lugn och ro här hemma..

Godnatt

2009-09-12 @ 22:12:35 Permalink Allmänt Kommentarer (1)



Kommentarer

Ha ha sånna boxar köpte jag när jag var i Kosta sist, tror nog nån fick insperation av dem ;) Jag köpte två svarta. Hoppas allt är bra. Kram


URL: http://noelsvarld.blogg.se/
Magda (2009-09-13 @ 08:07:11)


Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: