Hemma själva

Imorse åkte Toffi till Kristianstad för de sista polis-testerna..Han har gjort begåvningstest...samtal med polis och haft läkarundersökning..Allt har gått jättebra..Imorgon väntar de sista testerna med psykolog..

Nu verkar det som jag håller på att åka på förkylning..Kände igår att något inte stämde i kroppen. Gick och lade mig med huvudvärk 20.30 men kunde inte somna.. Kändes inte bra när jag vaknade imorse heller..Så jag sökte efter huskurer för att stoppa förkylning och läste att man skulle skiva färsk ingefära i varmt vatten och dricka..
Så vi cyklade ner till Konsum


Och peppar peppar verkar det ha funkat. Känner mig lite bättre..Söta David och Alexandra kom förbi nu och tog Max och Spiken på promenad


Som tur är har Max varit jättesnäll hela dagen..Har mest suttit och lekt med sina leksaker och krypt/ålat runt






Här kommer lite blandade bilder från idag och senaste dagarna

Börjar bli standard med söndagshäng hos Ludde


coola killen


sötnos


Inte alltid glad=)

 

Matchande mor och son i sina adidas-outfits



Mekar med bilen


Älskar sina fjärrkontroller


Ikväll blir det väldigt lugnt och troligtvis tidigt i säng..
Toffi kommer nog hem vid 1 tiden imorgon..

Ciao



2009-09-02 @ 17:01:45 Permalink Allmänt Kommentarer (1)



Kommentarer

Va skönt vännen att Alex oxh David kunde ta vild-djuren lite ;) Hade gärna tagit Maxen på prommis om jag bara var hemma. Skönt att du mår bättre. Kanske ska testa det där med ingefära med :) Hoppas det gått bra för Toffi, jag håller tummarna. Kram.


URL: http://erikasjodahl.blogg.se/
Erika (2009-09-03 @ 07:54:41)


Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: