Höstrusk=mys

Jag gillar faktiskt hösten..Ta på sig massa gosiga tröjor och tända ljus..och bäst av allt: inte långt kvar till jul=)
Haha mamma du suckar väl när du läser det men du vet hur jag är..

Igår var vi på stan en runda..Självklart blev det bara shopping till lilleman..En ny mössa och en fuskpolo..han har ju lite speciell huvudform så man måste köpa något som går över öronen och hittade en perfekt..

Sen var det söndagsmiddag hos svärfar..Max fick denna dundercoola jackan


Det stod köttfärssås med spagetti och vitlöksbröd på menyn..och efterrätt såklart..
Var kul att träffas alla..Ja David och Alex var oxå med..Längesen vi träffades allihopa nu..Bara Ann-Britt som saknades..

Idag var vi en sväng hos Jonna och Lowe..Oj vad han hade växt..Han är ju 6 veckor nu..Stora killen




Max fick paket

En badbok och en gosegroda som kunde spruta vatten


Tack Jonna och Lowe

Ikväll är det dax för fikamys igen.Det är Esa som bjuder..Jag har ju inte vågat vara med för att undvika smittor inför operationen men nu är vi med i leken igen..underbart..Spännande att se vad hon hittar på.
Hon frågade om jag tålde polly och dumle..hmm..låter lovande..

Får se om jag orkar blogga ikväll eller om det blir imorgon..

Och till Anna: vet ej om du läste svaret till din kommentar men vårt internet är väldigt slött så ett inlägg tar ca 1 timme därför blir det inte uppdatering lika ofta..och jag är väldigt nyfiken på om vi har någon gemensam vän, om du bor i Växjö eller om du bara råkade halka in på bloggen=)

kram på er



2009-09-28 @ 17:03:40 Permalink Allmänt Kommentarer (2)



Kommentarer

Jodå jag bor i Växjö och om i kontakt med din blogg när jag satt och läste Thildas.Blev lite nyfiken först sen fastnade jag för din lilla kille som jag tyckte var så söt,och jag tyckte så synd om honom för att han var sjuk:( Nukanjag inte låta bli läsa varje dag och eftersom allt gått bra så är det ju extra kul och följa eran vardag.Hoppas det är okey:)

Anna (2009-09-28 @ 17:57:28)

Anna: Okej ja men då vet jag..Blev bara så nyfiken..

Läs på du bara=)Du har ingen blogg själv??

Johanna (2009-09-28 @ 19:41:43)


Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: