Ingen tid denna gången heller

Det blev inte så att Max fick tiden på Onsdag..kanske på fredag. Just nu ligger han först i kön och hon skulle göra allt för att han skulle få tiden på fredag..Hon skulle höra av sig imorgon eftermiddag eller på Onsdag morgon..Så eventuellt åker vi då ner på Onsdag istället..
Men jag blir verkligen galen på den här väntan..hoppas och sen blir det inte så iallafall..Är så otroligt stressad av att tänka på att om han skulle få svininfluensan skulle han inte ha särskilt stor chans..
Skriver så fort jag vet mer..

Nu är vi tillbaka i Växjö iallafall och han kryper runt för fullt här hemma och har superkul..

hej svejs

2009-09-14 @ 15:12:16 Permalink Allmänt Kommentarer (3)



Kommentarer

Men Gud vad jobbigt att vänta hela tiden :( Usch.. Håller tummarna för er här borta så ni kan få lösa det här o gå vidare med era liv.. Lycka till med allt!


URL: http://emmahansen.blogg.se/
Kusin Emma (2009-09-14 @ 16:28:13)

Men vad tråkigt:( Nu håller vi tummarna för Fredag

Anna (2009-09-14 @ 20:29:39)

Blir jätteglad när ni kommenterar..Ber bara om en liten tjänst..Jag känner 4 st Annor som jag vet läser bloggen så ni får gärna skriva efternamnet=) Så vet jag vem det är ifrån..

Kram

Johanna (2009-09-14 @ 20:34:21)


Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: