Lite bilder från i eftermiddag

Det har varit lugnt tempo på lilleman mellan varven..
han har sovit lite längre stunder idag..



Han har kollat på MTV..Han ÄLSKAR låter " knock you down" Med Keri Hilson och Kanye West.Då ser han ut såhär:



Sen har han lekt med en traktor..Det klassiska pekfingret är framme=)



Han är grym på att rulla tungan

Pratade med en av sköterskorna innan att vi är så chockade att han är så pass igång..och då sa hon att det är inte vanligt att de mår så bra så tidigt som Max..Att de brukar fara illa av att vara oroliga och illamående..
men vår lilla plutt är ju världens bästa så=)

Hoppas på bra sömn inatt då men känns ändå okej att sova här inatt..Det är inte särskilt kul att gå tillbaka själv sent på kvällen. en massa träd och buskar överallt..Men jag kommer sakna den goda frukosten..

Hörs imorgon om inte något annat kul händer ikväll..Det som står på chemat är smärtlindring kl 19..sen välling och nattning..Hoppas på tidigare sömn än 21.40 ikväll=)

KRAM



2009-09-22 @ 18:44:41 Permalink Allmänt Kommentarer (2)



Kommentarer

Hihi så där med tungan gör Noel med. Skönt att höra att det fortfarande går framåt och inte konstigt om han är trött som han håller igång he he. Nu ska jag se om jag får ihop nån uppdatering av vår blogg. Ha det gott och du vet var jag finns. Kram kram


URL: http://noelsvarld.blogg.se/
Magda (2009-09-22 @ 19:08:52)

Åhh det märks att han är ett klokt gossebarn som gillar den låten. Den är ju min favorit med :) Puss på er!


URL: http://erikasjodahl.blogg.se/
Erika (2009-09-22 @ 20:53:57)


Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: