Lugn fredag

Det har inte hänt alltför mycket idag..Var en runda på ÖB och shoppade shampo och tvål till vi åker till Lund..
Bra med billiga grejer då jag klantade mig lite då jag plockade mammapenningen..så vi är SJUKT fattiga..
Det är nog det jag hatar mest av allt..att man ska vara så beroende av pengar..Men men vill man så går det=)

Tittade bland kläderna vi har fått överta efter mina kusinbarn och hittade en supersöt mössa som passar perfekt till hans blå fleece..Testade den på honom och han var jättesöt i den..
Så gulligt när lockarna kommer fram där bak..




Ja jag vet att den inte sitter riktigt men det var han som ville ha den så=)

Nu har han äntligen somnat men för en kvart sen då klockan var typ 20.30 togs de här bilderna:





Lilla älsklingen..alltid som en solstråle trots att han har legat i sängen sen halv 8..Men nu sover han som sagt gott..

På Onsdag ska vi ju fira Max i Lessebo innan vi åker ner till Lund..Så han får ett kalas på sin födelsedag..
Hoppas verkligen att min finaste bästaste underbaraste Mormor får komma hem från sjukhuset. De vet inte riktigt vad som har hänt men bra mår hon inte bra iallafall..
Coolare mormor går inte att hitta..Ja och självklart Morfar oxå.Du är lika underbar du!!

Här är en bild på 4 generationer tagen när Max var ca 1 vecka gammal
.

Mormor blir nog galen på mig nu när jag lägger ut bild på henne..
Hon har oxå lärt sig nu att gå in på datorn och kika bloggen.mycket imponerad=)

Hoppas ni får en härlig helg



2009-09-04 @ 21:09:00 Permalink Allmänt Kommentarer (2)



Kommentarer

Världens gulleplutt fick ju träffa dig idag

härligt puss.

Mormor (2009-09-05 @ 19:25:51)

Vad kul att Farmor också kan läsa:)

Det ser ut som att Max växer för fullt:)

Väldigt kul att se:) Hoppas vi ses snart

igen! O lycka till med operationen. Tänker

på er här borta i Norge:)


URL: http://emmahansen.blogg.se/
Kusin Emma (2009-09-05 @ 20:21:05)


Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: