Nu känns det bättre

Men jag var verkligen helt knäckt i morse..Jag hade verkligen på känn att det inte skulle bli av..Men för att se detpositivt så är det nog inte så bra att operera om Max har varit dålig i magen i nästan en vecka.då lär ju onte kroppen vara på topp direkt..
Hon sa att vi skulle ringa så fort han hade varit bra i magen i 1 dag för det fanns lediga tider nästa vecka..Så det blir nog med kort varsel då men hellre det än att behöva vänta typ 10 dagar för väntan är fruktansvärt seg..
Jaja nog om det nu.nu till något roligare

VÄRLDENS UNDERBARASTE MAX FYLLER 1 ÅR IDAG

sista magbilden tagen dagen innan det satte igång


För exakt 1 år sen såg det ut såhär:






 



Då var det dax att fira lilleman i Lessebo


Det blev god kycklinggryta vid lunch och paketutdelning när Morbror Robert var hemma och åt.









Han fick en massa fint..plus att han redan har fått fotograferingen av mormor och morfar plus bidrag till vinterkläderna av g-mormor och g-morfar


G-morfar lär Max spela trummor




Sen var det dax för tårta


Mamma kallar ju Max för hennes lilla prins så jag gjorde princess-tårta med prins-kronor




Tror faktiskt att jag ska gå och ta mig en bit nu..
Vi har börjat ge Max vätske-ersättning och lite diet-mat så hoppas magen blir bättre snart..

Snart är det IDOL igen=)
tjingeling



2009-09-09 @ 19:44:09 Permalink Allmänt Kommentarer (4)



Kommentarer

vi önkar att vi var med idag, än en gång grattis max på din dag. kramar från oss i helsingborg

magda o noel (2009-09-09 @ 19:55:41)

Grattis Max! :D <3

Linnéa (2009-09-09 @ 20:54:39)

Grattis till Max och hoppas han blir frisk snart så ni kan få operationen avklarad:)

Anna (2009-09-09 @ 21:19:43)

Dagen började ju inte så bra, sen blev det en

härlig o solig 1års dag kram o puss.

Mormor (2009-09-09 @ 22:05:25)


Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: