Nu ligger han på operationsbordet

ush fy fan vilken jobbig morgon..Det var tusen gånger värre än vi hade väntat oss..

Natten gick bra..Vi väckte honom vid 01.30 och han fick välling..sen somnade han om..
Kl 05.45 begav vi oss till avdelningen





När vi kom fram var det dax för bad




Sen var det dax att sätta bedövnings-salva på fötter och händer


efter det var det en sjuukt seg väntan..Vi fördrev tiden med att kolla på MTV


och köra gåstol


och självklart gosa..Här orkade jag inte hålla uppe skenet längre utan tårarna kom..Det är bland det värsta jag vart med om faktiskt..Tanken på att jag inte kommer få ligga såhär med honom på några dagar..Ush..


Det kom en sköterska och gav honom lugnande i rumpan..Han blev groggy och helt hög..haha han skrattade och babblade på hur mkt som helst ända tills han somnade på operationsbordet




Toffi följde med in och var med när han sövdes..jag pallade inte..
Det gick bra och han somnade direkt..

Nu är vi tillbaka på patienthotellet och åt en god frukost..
Dom skulle ringa min mobil så fort operationen var klar så det blir några timmars väntan..

Skriver mer ikväll
KRAM

2009-09-18 @ 09:40:34 Permalink Allmänt Kommentarer (7)



Kommentarer

Älskade Max lycka till tusen kramar o pussar.

Mormor Morfar (2009-09-18 @ 09:49:21)

Åhh Johanna, jag tycker ni är så STARKA och duktiga. Jag ryser i hela kroppen och får tårar i ögonen jag med. Max har verkligen världens bästa föräldrar och det vet han. Nu håller operationen på och jag tänker på er. Håller alla tummar jag har för att det ska går bra. Kraaaaaam.


URL: http://erikasjodahl.blogg.se/
Erika (2009-09-18 @ 10:00:29)

Jag tänker på er idag, jag vet ju själv hur jobbiga och långa de där timmarna är innan det ringer i telefonen och man får veta att allt har gått bra.

Sen tror jag heller aldrig att man vänjer sig vid första mötet på intensiven efter operationen.


URL: http://emmut.blogg.se/
Emma (2009-09-18 @ 10:14:17)

Hej! Skönt att operationen snart är klar, jag förstår att det är en jobbig tid också för er. MEN nu kan det bara bli bättre och snart är ni hemma i Växjö igen. KRAMAR!


URL: http://maxwilmera.blogg.se/
Gunillan (2009-09-18 @ 11:09:00)

Hej! Har hittat till er blogg! Ville följa med lite på resan och se så allt gå bra... Ni är så himla duktiga du och Toffi!! Max kunde inte fått bättre föräldrar! Tänker på er! Kram!

Emmelie och Milo (2009-09-18 @ 11:47:13)

TACK ALLA

Johanna (2009-09-18 @ 12:13:25)

Tänker på er!!!

Agnetha m. fam (2009-09-18 @ 12:37:27)


Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: