Nu ställer han sig upp

Det var verkligen en piggelin kille som mötte mig idag när jag kom till avdelningen. han hade sovit bra inatt..
Jag gick och borstade tänderna och när jag kom ut så hittade jag dom såhär



han hade satt sig upp och ville stå..sen börjar han trixa och försöka resa på sig själv



Vi tänkte att det är nog lika bra att höja ändarna på sängern..och det var tur vi gjorde det..fär helt plötsligt ställer han sig upp





Idag kommer henrik, Magda och Noel och hälsar på nere i cafeterian..De får inte träffa max utan jag ska gå ner..Sen ska vi höra om mormor och morfar får komma hit och träffa oss imorgon..Det hoppas vi på

hörs senare

2009-09-21 @ 09:15:26 Permalink Allmänt Kommentarer (2)



Kommentarer

Vilken kille helt otroligt världens bästa,

man verkligen längtar puss puss.

Mormor (2009-09-21 @ 10:02:28)

Vilken tuffing han är!! Go Max!! :) Kram.


URL: http://erikasjodah.blogg.se/
Erika (2009-09-21 @ 12:56:14)


Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: