Pigg kille

Jag kom precis till avdelningen. Det är ju bara en som får sova borta hos Max så Toffi sov här och jag på patienthotellet..Det var inge kul alls att gå härifrån igår kväll..

Det hade gått bra inatt..han sov bra men hade ändå vart vaken några gånger och pratat..Mitt i natten hade han ställt sig på alla 4 och försökte krypa..haha han vill inte ligga still..

Det gick ju jättebra igår fram tills ungefär 19.00.Då fick han panikont och gallskrek..De kallade det smärtbryt..ush vad hemskt att se han ha så ont..men personalen tyckte att han hade klarat sig länge ändå utan att få så ont..

Nu hoppas vi att dagen kommer gå bra..Just nu ligger han i sin säng och kollar på barnprogram..men ögonen är väldigt tunga=)



hörs senare

2009-09-20 @ 08:55:08 Permalink Allmänt Kommentarer (3)



Kommentarer

ÅÅ härlig läsning! Men fy va jobbigt när han får så ont, man blir ju så hjälplös. Härligt att se hur han kämpar på. Kramar från oss


URL: http://noelsvarld.blogg.se/
Magda (2009-09-20 @ 09:31:07)

Hej lillebror. Vad skönt att höra att du mår bra. Jag saknar dig, men jag mår bra och har värsta bra fönstret att kolla ut ur, ser alla som går förbi! Snart ska jag åka ut till Skir och gå på långpromenad och vara med när din farbror och låtsasfaster grillar korv (jag hoppas på att få smaka!) Ses snart!

Spike (2009-09-20 @ 09:48:18)

va skönt att allt har gått bra! Ge max en stor kram från oss. Vi längtar efter att få träffa er snart igen!


URL: http://thilden.blogg.se/
thilda (2009-09-20 @ 11:40:30)


Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: