Tack mamma och pappa

Nu på morgonen när de kom med vällingen sa de att vi hade fått post..
Det var det här fina vykortet från min mamma och pappa



Vi blev jätteglada och han hälsar att han saknar er lika mycket..

Han har sovit bättre inatt..Somnade vid 21.30..Vaknade vid 01.30 när de gav honom medicin så då fick han välling..sen sov han vidare till 06.30..Jag har inte alls sovit bra..Har legat på helspänn hela tiden..Och så tror jag att jag har åkt på magkatarr eller något nu efter all stress..För minsta lilla så får jag jätteont och det känns som om magen krampar ihop..Hoppas Toffi kommer snart så jag kan lägga mig och vila lite..

Idag ska de ta bort trådarna och röntga och eventuellt göra ultraljud..Så får vi se om han blir utskriven idag eller imorgon..men troligtvis kommer vi hem på torsdag eller fredag eftersom alla ska sova en natt på patienthotellet..

hörs senare

2009-09-23 @ 07:16:22 Permalink Allmänt Kommentarer (3)



Kommentarer

Han är en riktig "Kämpe" tycker jag. Det här kommer att bli jättebra. Ni är också underbara, engagerade föräldrar.... Kram Janne

Janne (2009-09-23 @ 08:51:47)

Va roligt och skönt att se bilder på Kämpen!! Så kul att se att han repar sig snabbt och väl!!!

Kramar från oss på Törevägen!

Agnetha (2009-09-23 @ 08:56:08)

Det är helt förståeligt om du med känner av stressen Johanna. Det är säkert magkatarr du har och det är vanligt att det kommer vid såna här påfrestningar. Rekommenderar dig att ta det så lugnt som du bara kan. Ta lite avslappning med djupa andetag emellanåt och undvik té (kaffe är inte heller bra men det dricker du ju inte ;))Lägg dig inte hungrig när du ska sova och ligg med huvudet lite upphöjt. Typ två kuddar. Tror att det kommer bli bättre så fort ni kommit hem och kommit in i rutinerna igen. Säger det igen, ni är så otroligt starka och duktiga! STOR KRAM.


URL: http://erikasjodahl.blogg.se/
Erika (2009-09-23 @ 09:42:53)


Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: