Tillbaka i Lessebo

De ringde från lund idag och sa att dom har en tid på onsdag.Så är det så att max är bättre på måndag så kommer vi åka ner då..Om det inte kommer något akutfall före..Vi skulle höras på måndag morgon..Känns bra..de hade en ledig tid på fredag oxå..Hoppas verkligen magen blir bra nu..

David (Max farbror) var och käkade hos oss idag


Köttfärsgratäng med potatismos stod på menyn..såå gott och sååå enkelt=)

Potatismos i botten
köttfärs över och riven ost på toppen
Gratinera en stund i ugnen..
MUMS

Ludde beställde ett par adidas-skor till max..så klart han ska ha skor som matchar sin dress han fick av dom


Eftersom Toffi känner sig snuvig packade vi ihop lite kläder och begav oss till Lessebo.Stannar här tills han blir bättre..Alltså mina föräldrar är guld värda..vet inte vad jag skulle gjort utan dom!!!

Vi fikade lite och sen var det dax för max att sova..Det blev tyst och mamma gick bort för att kolla till honom..Då ser hon att mobilen som hänger över sängen( ja det är med tomtar=) ) rörde på sig..ochkommer in och ser det här:


Hur nöjd som helst över att ha ställt sig upp..han gjorde det igår oxå men glömde lägga ut bild på det


Vi kom precis hem från en promenad och nu "tror" jag att han sover..det är tyst iallafall..
ush jag hade så ont i magen igårkväll..kändes som magkatarr.. hela magen krampade ihop..Var väl pga alla spänningar som släppte..Det sitter verkligen fortfarande kvar i mig sen jag var sjukskriven att jag lätt oroar mig..men det känns som det är något jag får leva med..

Kanske läggewr in lite mer bilder senare

kram





2009-09-10 @ 16:55:15 Permalink Allmänt Kommentarer (3)



Kommentarer

Du, Noel skulle passa fruktansvärt bra i sånna dojjor, du kan inte höra med han den där adidaskillen om han kan göra en fin deal till mig med ;) Annars kan vi önska oss sånna i julklapp he he, nu när han har sittdelen så vill man ju ha många snygga skor med. Skönt med operationen hoppas den blir av nu och då kanske vi ses nästa vecka. Hälsa dem ni är hos. Kram

Magda (2009-09-10 @ 21:27:57)

Företagsam kille det här....det syns redan nu.

Kram Janne

Janne (2009-09-11 @ 08:14:18)

Hej

Hoppas verkligen att lille Max blir bra så ni får den här operationen ur världen. Tänker på er!

Många kramar från Lina och Cornelia


URL: http://www.alfengard.blogspot.com
Carolina (2009-09-11 @ 12:46:10)


Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: