Hallå där

Blir bara ett snabb inlägg idag.
De som ska ha lägenheten va här och mätte och kollade lite. De ska köpa både diskmaskin och grind av oss..Så nu är det ännu mindre fix och don att göra..Åh vad jag längtar..Bara lite mer än 2 veckor kvar nu..
Tanken är att vi ska flytta förråds sakerna nu i helgen.

Igår var Toffi hos läkaren. Tack och lov var det inte halsfluss utan bara en kraftig infektion som går över av sig själv..Så idag var han på jobbet..

Nu har vi sålt av några gamla däck och fälgar oxå på blocket och fått ihop pengar till matbordet vi ska köpa=)
Gillar det jättemycket. Bjursta från IKEA i mörkt trä nästan svart och man kan sitta upp till 14 st vid det

Utan iläggs-skivor

Med iläggs-skivor


Så imorgon ska jag på jakt efter pinnstolar på loppis som vi ska måla och fixa till..

Åh jag är så glad. Egentligen hade vi tänkt att vänta och önska oss pengar när vi fyller år i sommar men eftersom det kostar 1995 och vi fick 1500 för fälgarna så går det ju nästan ihop sig.

Har inte tagit några nya bilder därför blir det en gammal bild på Maxi-boy första dagen hemma.Stackarn med blåmärket efter sug-klockan


Nu ska vi bada lilleman sen blir det mys på madrasserna.Han har vart på strålande humör de senaste dagarna. Igårkväll sken han som en sol. Jag kollar på klockan och ser att den är 19.40..hoppsan och inte minsta gnäll..Underbart när det kan vara så.

Tjingeling

2010-04-27 @ 17:58:19 Permalink Allmänt Kommentarer (1)



Kommentarer

Oh vilken gosig bild på gullungen kramar.

Mormor (2010-04-27 @ 19:48:57)


Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: