Hemma idag

Max är fortfarande kladdig..Ringde sjukvårdsupplysningen och de sa att så länge han har var i ögonen får han inte vara på dagis och har det inte gått över tills imorgon ska vi ringa vårdcentralen.
Känns jättedumt att vara hemma från jobbet när han egentligen inte är "sjuk" på det sättet att han mår dåligt..
Men men eftersom det är så smittsamt vill inte dagis ha honom där...Så idag är det jag som är hemma med honom..

Jag har kört grovstädninge av köket. Skurat kakel, luckor, bakom spisen och inuti. Så förhoppningsvis skitar vi inte ner så mycket på en månad så man bara kan ta lätt en gång till innan vi flyttar.


Mamma och pappa kom och överraskade oss.De hade vart på IKEA och beställt nytt kök så de stannade förbi.
Vi gick ner på stan och tog en fika



Han gillar smoothie och tycker det är superkul att suga i sugröret



Ute på promenad med morfar och spanar in bilarna



Imorgon ska jag äntligen få träffa Ida och deras lille goding Ossian..
Ska dit efter att vi har vart på hjärtljud..

Vi har tid för hjärtljud kl 2.
När Vi var och lyssnade på Max så hörde de inget utan vi fick göra ultraljud istället..

Så här såg han ut i v.15


Samma som plutten är imorgon. Det är helt otroligt att allt är så pass välutvecklat redan.
Hon som gjorde ultraljudet var faccinerad av formen på min livmoder..ser ni att det ser ut som han ligger inuti ett hjärta=)

Älskad från första stund!!

Här kommer lite bilder från igår:

Stora killen behöver ingen bebis-stol





Han var helt galen igårkväll..skulle klättra in och ut ur ALLT




Tjingeling


2010-04-13 @ 16:04:33 Permalink Allmänt Kommentarer (1)



Kommentarer

Du lilla busegubbe, mysigt med fika ditt var nog

godare än min torra kringla. Nu måste ögonen bli

bra ses på fredag kramar.

Mormor (2010-04-13 @ 20:15:14)


Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: