Hjärtljud

Ville bara skriva att vi var hos barnmorskan nu i eftermiddag och lyssnade på hjärtat.
Hon hittade det direkt. Det var mellan 158-166 slag..Så högt var aldrig Max så vem vet..det kanske är en liten tjej där inne=) Vi har bestämt oss för att det ska bli en överraskning denna gången. Först hade vi ju tänkt ta reda på det men vi väntar nog ändå. Så har man gjort både och..

En annan bonus är att jag hade gått ner 1 kilo sen jag var där sist för 5 veckor sen..Har kännt mig extra hungrig sista dagarna..Äter frukost sen är jag hungrig efter 1 timme igen..men det är väl någon tillväxt period eller nåt..

Vi var hos läkaren med Max oxå idag.Äntligen får han gå på dagis imorgon..Skönt..
De bedömde det som att de inte ville behandla eftersom det höll på att läka så fint..Skulle det bli värre skulle vi ringa direkt...Så nu kan han få vara med på "nalle-festen" imorgon på dagis..

Vid 5 ska jag träffa Ida och Ossian..Ska bli supermysigt..

KRAM

2010-04-14 @ 14:46:19 Permalink Allmänt Kommentarer (3)



Kommentarer

Kul med dagis och fest imorgon. Kan ju alltid

hoppas på en liten tjej, det är lite mycket med

bilar kramar.

Mormor (2010-04-14 @ 19:38:54)

Ha ha tror inte ni kan hålla er när ni väl är där ;) Vet inte varför men min känsla är ändå just nu en pojk till. Kan inte säga varför men visst hade det varit kul med en liten tjej då jag tycker det är väldigt mycket pojkar. Noel låg högt med hjärtljudet så jag trodde stenhårt först att det var en tjej. Vill se en närbild av din nya frissyr med, ser snyggt ut lång i från. Ha det gott. Kram


URL: http://noelsvarld.blogg.se/
Magda (2010-04-14 @ 20:24:06)

Haha jasså det tror du inte=) Ja klart att det kommer vara svårt att hålla sig från att kika men jag tror ändå jag ska säga att vi inte vill veta så vi inte behöver kolla när hon sveper över "där"



Jag har faktiskt ingen känsla alls vad det blir..Kul men en tjej med roligast för Max med en kille.. Jag ska försöka ta en närbild någon dag..kan ju alltid skicka ett mms till dig så allmänheten slipper se det=)

Kram

Anonym (2010-04-14 @ 20:38:01)


Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: