Ögoninflammation

Idag mår jag bättre men fy f-n vilken huvudvärk jag hade igår..
Somnade redan kl 9..Behövligt eftersom jag började tidigt..

Hämtade Max på dagis..Han hade vart jättegnällig och jag upptäckte att han hade gult kladd i ena ögat..
Det har bara blivit värre och vi har fått torka båda ögonen flera gånger, så imorgon får han vara hemma från dagis med pappa..

Nu är allt klart med vår lägenhet. Hyresvärden var här idag och gjorde en liten besiktning.
Jag har ju vart jättenervös för väggen vi satte upp i Max rum. Vi frågade aldrig om lov, men han tyckte det var kanon och tackade till och med=)

De som flyttar in vill behålla de fondväggarna vi satt upp och vill även behålla vår diskmaskin om vi lämnar den..Superskönt..

Sen var det en och kikade på vår soffa..Vi ska sälja den och köpa ny större..Hon kunde inte bestämma sig utan skulle höra av sig..

Någon som vill köpa kanske..2000:-


Sen efter det var det en och kollade på vår gamla plasma tv..Han var hur skum som helst..
Lite läskigt att inte Toffi var hemma..Den låter lite, vilket vi hade skrivit i annonsen, och när han kommer hit säger han att han vågar inte köpa den pga ljudet. Och det hördes ändå inget när han lyssnade..
Så har man gått och väntat från kl 5-halv 9 på att han skulle komma..ÅHHHHHHHHHHHHHHH

Men det var 10 st till som hade mailat och det kommer en kille imorgon som är jätteintresserad..

I Söndags var vi ju i Nässjö och träffade kusiner och kusinbarn. Jättekul och min faster Mona är alltid lika söt och har fixat en massa gott som jag kan äta..
Tyvärr fick jag inte med mig kameran så det blir inga bilder..

men något vi fick med oss hem var denna superfina jordgloben


TUSEN TACK MONA OCH BERTIL

Vi har letat efter exakt en sån här med belysning. Tänkte ha den på en bänk under trappan.
Och så hade dom en som de inte använde..Åh den kommer bli kanonfin..

Imorgon hoppas vi på fint väder..
Längtar tills på fredag då jag ska klippa mig hos Jill..Ska bli helt underbart.
Har inte gjort något med mitt hår sen Maj förra året..ja ni tänkte rätt:KATASTROF

Hoppas du mår bättre snart söta mamma

kram på er

2010-04-07 @ 20:39:24 Permalink Allmänt Kommentarer (2)



Kommentarer

Känns lite bättre i kväll. Tråkigt med Max inga

låhga friska perioder kram.

Mormor (2010-04-07 @ 21:11:43)

Hur är det med Max ögon?

Kram

faster (2010-04-10 @ 10:42:43)


Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: