Pyamasparty i vardagsrummet

Det är ju som sagt väldigt tomt här hemma..
Här är vardagsrummet


Var ju hemma i Lessebo och hämtade madrasser hos mormor och morfar
Max skulle självklart hjälpa till att bädda





Och nu har vi det såhär mysigt=)

 

Som ni ser har jag kapat en hel del på håret..Lite mer än 30 cm åkte av..så jäkla skönt..

Klippte mig hos Jill på Salong Gränslös. Vill ni ha en duktig frisör så kan jag rekommendera henne..

jag blev jättenöjd. Blir tyvärr ingen närbild då jag ser hemskt ut pga alla hormon-finnar som hör graviditeten till.

På Onsdag har vi tid för hjärtljud..då är jag i v.15..

Jag tror faktiskt jag har börjat känna plutten redan. Det buffar till flera gånger per dag på exakt samma ställe..och med tanke på att jag vet hur det känns så gissar jag på att det är lillen. Mysigt.Längtar tills det börjar sparka ordentligt..

Vi har bestämt att vi inte ska ta reda på könet denna gången. Känns jättekul och spännande, även om mycket är positivt med att veta..men då har man ju vart med om båda delar ( nu buffade det igen)

 

Imorgon ska vi åka och kika på soffa igen. Har hittat en helt underbar från Bror Perssons



men vi gillar inte tyget på kuddarna..och det finns inte i annat tyg..
Jaja vi får se..men priset var bra..Är inte vidare sugen på att lägga 13000:- på en soffa som de flesta kostar..

Nu är det dags för pyamas-party här hemma..
hörs imorgon om det händer något kul

kram och godnatt



2010-04-10 @ 21:04:30 Permalink Allmänt Kommentarer (4)



Kommentarer

Åhh vad fin du blev i håret! Kram kram

Jonna (2010-04-10 @ 21:37:44)

Det var mysigt med besök igår. Som jag skrev på

Noels blogg så försvinner möblerna kvickt hos er

och i Helsingborg kramar.

Mormor (2010-04-11 @ 09:22:11)

Tack Jonna=)

Johanna (2010-04-11 @ 10:08:23)

Du blev super fin i håret!! :) Kul att köpa massa nya möbler. Måste kunna planera in en dag snart o ses igen! Kramar


URL: http://thilden.blogg.se/
Thilda (2010-04-12 @ 09:09:21)


Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: