Slänga skit och shoppingdag

Har haft en riktigt mysigt dag bara jag och Toffi..

Vi vaknade tidigt..Konstigt när man väl får chansen att sova ut så vaknar man ändå.Antar att kroppen är så inställd på att gå upp den tiden..
Ja vi fick ju mer sovmorgon än de i Lessebo. Max hade vaknat halv 6 med att tända och släcka lampan och ropa: bil..

Vi åt frukost sen begav vi oss till tippen och slängde all skit..Såååå skönt...Vi fyllde verkligen hela bilen, men vi fick hjälp av de som jobbade där att sortera så det gick snabbt..

Efter det åkte vi till EM-möbler där vi hittade både soffbord och lampa..

Det var det sista de hade kvar och vi lyckades pruta ner det med 200:- eftersom det var en repa på som knappt syntes..skitbra


Ska ha denna snyggingen bredvid soffan som mysbelysning


Sen åkte vi vidare till Mio-möbler där vi hittade en fönsterlampa i exakt samma stil som golvlampan, extra plus var att det var halva priset på den..



Efter det åkte vi runt på lite loppis men hittade inget direkt..

Har ju skrivit att vi ska ha hyllor i köket med en massa fina burkar och jag älskar burkarna från Dixie.
Så jag beställde hem några, sen finns det en massa fler jag vill ha, men de är ganska dyra så det får bli kommande födelsedags presenter och julklappar..
Dessa beställde jag

För makaroner

Kaffe



Socker



Tepåsar




Åh vad man längtar tills vi flyttar. Det kommer bli sååå bra..

Beställde även en taklampa till Max rum i serien"Moln" av Gunilla Axén

Vi ska även sy gardiner i samma tyg så det kommer bli kanon..

Gå in och kika på www.milq.se
Det är där jag har beställt det. Hade kunnat beställa hur mycket som helst men det får räcka för den här gången.
Nu ska jag fixa och dona lite innan jag ska åka till Lessebo och hämta Maxi-boy..

Kram Kram



2010-04-17 @ 15:06:04 Permalink Allmänt Kommentarer (0)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: