Snäll kille medans mamma städar

Har hållt på att skura lister och dörrar i hall kök och halva vardagsrum.
Jag har kikat till lilleman med jämna mellanrum som har legat och myst i vardagsrummet framför ztv..
Först såg det ut såhär



Självklart med en bil i varje hand


Och nu ser det ut såhär




Det är tur att man har en snäll son som låter mamma städa ifred.
Så länge ztv rullar och han har sina bilar är det inga problem.

Igår började jag packa grejer i hans rum. Packade ner ALLA leksaker och de flesta böckerna. Det enda han har framme är hans små bilar..och det klarar han sig med:-)

Men nu får det vara färdigstädat för idag. Förutom skurandet av lister och dörrar har jag putsat 5 fönster. Det är många fönster att putsa. bara i vardagsrummet är det sammanlagt 12 rutor som ska putsas..Pust!!

Så nu ska jag steka mig lite haloumi och bara ta det lugnt..Får ju tänka lite på plutten i magen oxå.

Tjingeling

2010-04-30 @ 10:01:10 Permalink Allmänt Kommentarer (1)



Kommentarer

Vilken kille han var nog allt lite trött så

mysigt ville gärna krypa ner till honom. Oh vad

duktig du är, sen jobba hela eftermiddagen inte

dåligt kramar.

Mormor (2010-04-30 @ 16:03:12)


Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: