Tillbaka igen=)

Vår dator krashade..därför har jag inte bloggat något..men söta lillebror fixade det åt oss igår så nu kan jag blogga för fullt igen=) Eller ja så mycket man hinner som arbetande småbarnsmor med en flytt på g..

Idag var vi i Lessebo och hälsade på.
Mormor hade köpt en fin gräsklippare till Max och Noel..Den gillade han










Hinner tyvärr inte skriva så mycket mer ikväll för jag har spenderat 1 timme med att skicka iväg kort till framkallning innan datorn krashar igen. Hade inte framkallat sen i Augusti..Och ja mamma jag har tagit en massa kopior till dig..

Avslutar med några bilder från i lördags när Toffi och Max var och lekte i strandbjörket








Kram på er

2010-04-25 @ 20:20:59 Permalink Allmänt Kommentarer (1)



Kommentarer

Härligt o träffa er idag du traskade runt o hade

kul i fina vädret. Du fick lite med dig hem hoppas

det passar kramar.

Mormor (2010-04-25 @ 20:46:24)


Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: