Underbar dag i Strandbjörket

Nu blir det en massa bilder och lite text..Ska snart hämta lilleman på dagis..Här är 2 från i förrgår




Var och handlade en massa god frukt=)



igår när jag hade hämtat på dagis cyklade vi ner till Strandbjörket ( en stor lekpark)
Det var underbart väder.
David och Alex var oxå där och hängde lite med oss













Anna och Ebba kom oxå en sväng och Anna och Joel från mammagruppen..
Efter 2 timmar begav vi oss hemåt. jag åkte vidare hem till Anna och Ebba för lite fika..sen var det vidare igen för personalmöte på jobbet.

Här Magdalena har du en bild på frisyren bakifrån=)



Oj nu ska jag snart hämta honom..I eftermiddag hämtar mamma och pappa honom.Han ska sova där inatt så vi kan rensa källarförrådet och köra till tippen imorgon

kram

2010-04-16 @ 13:45:08 Permalink Allmänt Kommentarer (3)



Kommentarer

Du passa bra i kort som långt hår :)

Leah Gavelli (2010-04-16 @ 13:50:37)

Tack vad snällt=)

Johanna (2010-04-16 @ 15:17:03)

Snyggt! Nu såg man ju mer framifrån med he he. Härliga bilder från strandbjörket. Önskar er en fin helg. Här blir det nog bara lugna gatan tror jag. Kram


URL: http://noelsvarld.blogg.se/
Magda (2010-04-16 @ 16:43:01)


Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: