Vaccinering och tandläkarbesök

Igår var jag ledig. Vi spenderade dagen med så roliga saker som att vaccinera lilleman och jag gick till tandläkaren.
Men dagen slutade riktigt bra. Max fick ingen feber och jag hade inga hål..YIPPIIIIIIIIIIII
Sån underbar känsla att gå därifrån med vetskapen att man inte ska dit på ett år igen..Plus att man kom billigt undan.Klart det skulle firas med jordgubbar och glass



På kvällen var jag borta och mätte lite i lägenheten för att räkna ut hur mycket färg vi behöver.
Om någon såg äntligen hemma i tisdags där de gjorde ett turkost vardagsrum.Så tänkte vi göra i köket.
Först hade vi tänkt köra vitt men vi ändrade oss. Ska ha turkosa väggar, ett stort mörkt träbord med gamla pinnstolar vi ska måla i olika färger. Sen snygga tavlor och hyllor med coola gamla burkar. Lite 50-60 tals-stuk på det hela..Kommer nog bli kanon.

Idag är Toffi hemma från jobbet med feber. Stackarn har 38,5 i feber..oj oj oj vad han har vart ynklig inatt..
Som alla vet är det inte lätt att vara man och vara sjuk..

Här kommer några bilder från de senaste dagarna









Helst ska han köra båda 2 samtidigt=)



Idag är snön borta och solen är framme igen..precis som det ska vara..
Tyvärr jobbar man eftermiddag

kram

2010-04-22 @ 09:05:31 Permalink Allmänt Kommentarer (1)



Kommentarer

Hej du goding, tråkigt att jag inte kunde passa

dig igår idag är jag lite bättre. Skönt för er

båda kramar.

Mormor (2010-04-22 @ 12:50:03)


Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: