Gränna i bilder

I Fredags hade vi fint väder när vi kom fram..
Kul att lillebror och Tatiana valde att följa med..


Max knatade i vattnet direkt..ingen kruka där inte






Det var bara till att svira om till badkläder


Jag gick faktiskt och bytte om jag med..men när jag var klar hade alla gått upp..så det blev inget bad för min del..Var inte så jätteledsen för det..
Blev lite lek på lekplatsen istället...





Kollar när de stora tjejerna spelar fotboll


Kusinerna leker lite på morgonen


Lördag var det tråligt väder. Vi begav oss till centrum för att handla lite polkagrisar-såklart!!


Hem och lagade lunch..sen blev det en tur på minigolfbanan


Djupt koncentrerad


Gick visst inte så bra för Toffi






Hela gänget samlade på lördagskvällen för att käka..Vi hade köpt rökt fisk från rökeriet i hamnen..


Som sagt vi var ett gäng. Hade bokat upp 6 st stugor men fick inte alla bredvid varandra..Så på ändarna bodde det andra..De såg inte särskilt glada ut när vi gick förbi deras i långa rader..




Idag var det riktigt tråkigt väder. Vi åt frukost..städade stugorna och gled hemåt vid 10.30-tiden..
Har vart en mysig helg..Vi har faktiskt redan bokat in oss nästa år igen=) De bara skrattade åt Annika i receptionen när hon frågade om det gick bra att boka redan nu..Men tur det för vi fick alla stugor närmast stranden..

Blir nog inte så sent ikväll då man inte har sovit speciellt bra..

Imorgon börjar jag min sista jobbarvecka..Jobbar måndag-onsdag plus lördag 6-11..sen går jag hem=)

Kram kram

2010-08-08 @ 20:34:06 Permalink Allmänt Kommentarer (2)



Kommentarer

Ser ut som om ni hade det jättemysigt!

Måste ses snart! Jag ha semester denna veckan, men Theo börja sin inskolning o jag min utbidlning, men nån dag få vi ta o passa in, iaf för en liten fika :) Ha det bra! Kram


URL: http://thilden.blogg.se/
Thilda (2010-08-08 @ 21:30:58)

Jätte bra bilder, och tack själva för att ni gjorde

det till en mysig helg kram.

Mormor (2010-08-09 @ 09:07:22)


Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: