J-la telenor


Fick ju min nya telefon i torsdags..och sen dess har det krånglat=(..Den funkar fortfarande inte helt. Jag kan ringa och ta bilder och så..men kommer inte ut på internet och ingen kan ringa mig..

Testade en massa och i fredags åkte jag till Robert för att få hjälp..
Tatiana och Vincent har ju flyttat dit nu igen vilket är superkul. Var längesen man fick träffa lille fisen..





På beordran har jag klippt bort Robert från fotona..
Det dunkade fortfarande inte och jag åkte hem sur och förbannad

Max somnade gott med lampan tänd på kvällen


Igår jobbade jag min sista dag på Askelyckan..Helt sjukt men underbart..
Stressade till Telenoraffären för att kika vad felet på telefonen är..Får svaret att det är själva telefonen som är sönder och jag måste skicka tillbaka den..Åhhhh..orkar inte..
Hem och packar ihop lite saker och beger oss iväg till Tolg för att fira Gunilla..
Max hittade en STOR leksak direkt som föll i smaken..



Det gick bra att sitta på 4-hjulingen med morfar men när den startade var det läskigt..


Födelsedagsbarnet


Det bjöds på en massa god mat


Vi stannade inte längre än 7 eftersom Max var lite febrig pga 2 kindtänder.

Han är så söt på morgonen när han kommer intassande till oss och vill hoppa upp i våra sängar.
Det var däremot inte så sött när klockan var 5 på morgonen idag.men han gick med på att lägga sig i sin säng igen och vid halv 7 kom han in igen..då blev det mys och sen gick vi upp..

Har suttit i kundtjänst med telenor idag IGEN och vet nu vad problemet är..Mitt abbonemang har hakat upp sig vid simkorts bytet..alltså är det inget fel på själva telefonen..De skulle försöka fixa det imorgon tack och lov.
Men jag ropar inte hej än..

Lilleman har däckat där uppe.
Han satt en stund och kikade på sitt älskade Viasat Motor innan i soffan och man såg hur trött han började bli. Satt och gosade med sin snutte-kudde






I eftermiddag när han har vaknat ska vi nog ta en promenad upp till Samarkand hela familjen och kolla läget på det nya bygget. Ska bli kul med en massa nya affärer..

Kram

2010-08-15 @ 11:39:49 Permalink Allmänt Kommentarer (0)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: