Jag kunde visst blogga från förra mobilen oxå=)

ja jag har inte fått min nya mobil att funka ännu..så jag testade med den gamla för enligt bloggens hemsida är enda sättet att blogga att skicka bildmeddelande till bloggen..
Så därför tänkte jag att det måste ju funka med min gamla..och det gjorde det...fast det tog lång tid och bilden blev på snedden..

Är sååå sur på Telenor.
Hämtade ut mobilen idag kl 10..Började med att det inte funkade med mitt gamla sim kort då man måste ha ett microchip istället till nya modellen..och det hade de självklart glömt att skicka med.
Ringer till Tellenors support där de säger att jag bara kan gå in till affären i stan så fixar dom det.
Jag går dit och får ett nytt kort men de säger att det räcker med att ringa ett telefonnummer.
Kommer hem och ringer men inget händer.
Ringer supporten igen som säger att de gjorde fel i affären som inte informerade mig om att de visst var tvungna att göra det där. Går tillbaka och får samma svar igen att de visst inte kan göra det i affären..ÅHHHHHHHHHHHHHH.
Så det enda dom kan göra är att maila deras kundtjänst och be dom aktivera kortet..förhoppningsvis skulle de hinna idag..men nu är klockan 19.45 och inget har hänt..Så jag får väl snällt vänta och hoppas att det löser sig imorgon..
Varför ska ALLT krångla för..

Annars hade jag några supermysiga timmar hos Thilda. Fikade och pratade en massa i lugn och ro.
Tittade även på hennes förlossningsfilm som hon har lovat att jag ska få se sen vi lärde känna varandra..( Ja vi träffades ju genom föräldragruppen på BB) Men med 2 småttingar har det inte riktigt funnits tid till det..

Max har 2 nya kindtänder på G..så det har vart gnäll för hela slanten hela dagen..Så nu är tand 17 och 18 på gång. De största kindtänderna..så hoppas det går fort..

har haft kameran uppe i badrummet sen han badade igår men orkar inte hämta den därför blir det tyvärr inga bilder idag..men lovar att bättra mig imorgon..Ni fick ju faktiskt 1 innan idag..

kram kram

2010-08-12 @ 19:49:34 Permalink Allmänt Kommentarer (0)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: