Kurragömma

Vi lade Max för en stund sen..Trodde han skulle somna för han var supertrött..men icke..
Hörde honom leka där uppe.Lät honom hålla på ett tag. Både jag och Toffi gick upp för att säga godnatt..
Men det är knäpptyst..och sängen är tom!!!! Får lite smått panik och tror att han ligger under sitt täcke på golvet..men inte där heller..

Då börjar vi höra lite ljud från hans garderob


Vi öppnar dörren och där inne står han och fnissar


Busungen..han hörde väl antagligen när vi gick upp för trappan och gick och gömde sig..

Annars har det väl inte hänt så jättemycket..Jo en kul sak.
har inte berättat men Toffi har ju sökt en massa jobb..bl.a. på Visma..
han blev kallad till en första intervju som gick jättebra och han ska få komma på en andra intervju den 23 Augusti. Skulle passa perfekt då han slutar på Bilsport sista Augusti och isåfall börjar där 20 September..

För jättelänge sen sökte han ett jobb oxå som butikschef på Kakelcentralen..och idag ringde dom=)
Regionschefen ville träffa honom så han ska dit på intervju imorgon..lite småkul..Först hörde ingen av sig och nu får han komma på intervju till 2 st..
Får se vad som säger imorgon..

Nu jobbar jag Onsdag-Torsdag sen åker vi till Gränna fredag till söndag med min släkt..
Ska bli superkul..Vi var ju där förra året oxå..Längtar efter att träffa alla..
Hoppas vi har lika tur med vädret detta året





Det är ett gäng med småttingar nu..och det verkar som det blir fler för varje år=)



Nu ska jag gå och ta mig en snickers-glass=)

KRAM

2010-08-03 @ 20:23:40 Permalink Allmänt Kommentarer (1)



Kommentarer

Vilken go busunge man kan ju bara skratta. Kul och

träffa alla igen hoppas på fint väder kram.

Mormor (2010-08-04 @ 09:23:37)


Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: