Lill tjejens senaste present!! Ludde var j...

img_0273 (MMS)

Lill tjejens senaste present!! Ludde var ju här och åt lunch idag Han jobbar ju som säljare på adidas och tyckte självklart att Liv ska vara rätt klädd, så han hade med sig denna i storlek 68. Tusen tack Ludde om du läser detta. Köttgrytan fick godkänt. Var med spiskummin vitlök röda linser citron och persilja. Blev lite över till madlådor att frysa in.                          Tänkte att jag ska börja ladda frysen snart. Gjorde det när jag väntade Max och jag tror inte jag lagade mat på de första veckorna. Superskönt.             Om en stund ska vi ner en sväng till stan och hyra film. Får se vad det blir för någon.        Kram



2010-08-26 @ 14:41:22 Permalink Allmänt Kommentarer (0)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: