Mc Donalds

Hade tänkt att gå upp till Samarkand men vi tog bilen istället eftersom det regnade..
Vi började med ett stop på Mackedonkan..
Max fick sitt första Happy Meal

Toffi var gladare än han ser ut=)




Hoppsan satte visst pommesen i halsen


Kul med ballong






Gick och kikade lite i affärer..
Gjorde ett kap. Max fick en mössa och till Liv hittade jag en t-shirt och byxor med smurfarna..
Var nedsatt till 89:-..Billigt..men när jag skulle betala var det visst halva priset på reapriset så jag betalade 45:-


Imorgon är Max ledig från dagis. Han kommer gå Tisdag,torsdag och fredag 8.30-13.30..
Tänkte gå ner en väng till jobbet.Lämna nyckel och tömma skåpet. Var så stressad i Lördags..

Nu ska jag sätta mig i soffan och mysa med en massa tända ljus..Har satt upp en tavellist med en massa värmeljus..myspys till Max.


( måste ju bara säga att bilden är tagen i mörker med min nya mobilkamera=)Blir superbra bilder så nu kan man knäppa kort överallt till bloggen..behöver inte vara beroende av kameran=)
Toffi är inte alls avundssjuk på att jag har den nya iPhone och han det gamla..haha..

Kram och godnatt


2010-08-15 @ 21:40:17 Permalink Allmänt Kommentarer (2)



Kommentarer

Det blev inte någon feber då? Han ser pigg ut,

fina kläder. Ses tisdag kväll kram.

Mamma (2010-08-16 @ 10:28:01)

Vad söt han är!! Pussa han från oss. Jag hör av mig ang. fika! Kram<3

Erika/Pitbull:) (2010-08-16 @ 22:13:34)


Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: