Myskväll

Sitter här i soffan med Toffi och myser. Har tänt en massa ljus..Känns skönt att man kan längta till hösten när man har haft en så varm och fin sommar.ja några veckor iallafall..Ja det är klart det påverkar att man har mer att se fram emot än vanligt..
Jag har alltid gillat hösten men nu har man ju lilltjejen i magen att längta till..

Nu är jag ledig i 2 dagar sen jobbar jag 5 timmar på lördag..sen säger jag hejdå till arbetskamraterna på Askis för ett bra tag..Har som mål att börja jobba igen Januari 2012..Känns helt sjukt långt dit=)

Extra skönt att gå hem nu när alla GETINGJÄVLAR har hittat till oss..
De är helt galna och anfaller en som jetplan..Har haft ett antal kunder som har skrattat åt mig idag..och en del som även tyckt synd om mig..Ja de flesta vet nog om min getingfobi..

Imorgon ska jag en sväng till Thilda på förmiddagen. BARA jag och Thilda ska umgås. Ska bli hur mysigt som helst.
Theo är på inskolning på nytt dagis och Toffi är sjuk så han ska vara hemma imorgon oxå..så Maxen får stanna hemma med honom..
Först ska jag hämta ut min nya telefon iPhone 4 som har kommit..
Ska försöka lära mig att blogga på den så kan jag garantera att det kommer bli fler inlägg och en massa roliga bilder..Vet att det har vart futtigt på sista tiden..

Kanske till och med blir ett inlägg från BB..haha ja vi får se=)

Hörs imorgon
Kram

2010-08-11 @ 21:39:05 Permalink Allmänt Kommentarer (1)



Kommentarer

Det där med att blogga mer det gillade jag, ses

på lördag kram.

Mamma (2010-08-12 @ 09:11:54)


Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: