Snart iväg till Gränna

Nu åker vi äntligen på lite semester..Idag bär det av till Gränna..
Ska bli superkul även fast vi inte verkar få så fint väder..
Man får väl äta polkagrisar hela dagen istället.

Igår var Ida och Ossian här på besök


Max var jätteduktig och klappade honom fint. Bådar gott inför lillasysters ankomst.
Man såg verkligen hur nyfiken han var..

Jag hade tydligen vart snäll för jag fick födelsedagspresent av dom


Så kul för jag har verkligen kollat på byxorna och ångrat att jag inte köpte dom..och så fick jag dom ändå=)

Nu ska jag börja göra mig iordning..Toffi ska bara träna sen kör vi..

Hörs på Söndag kväll

KRAM KRAM

2010-08-06 @ 09:10:40 Permalink Allmänt Kommentarer (0)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: