Ullareeeeeeeeeeeeeed!!!!!!!!!!!!!!!

Imorgon bär det av till Ullared..Åh vad jag har längtat..haha att man kan längta så till något..Men det är verkligen något speciellt att åka dit.
Även Toffi längtar=)

Har skrivit en låååååååååååååång lista så tur man har kombi!!

Max följde med mormor och morfar hem ikväll. Han sover där tills Torsdag, Jag ska till Barnmorskan på Torsdag morgon för att göra ett sockertest.Man går dit på morgonen och tar ett blodsocker-prov. Därefter dricker man en sliskig sockerblandning..sitter still i 2 timmar för att därefter ta ett blodsocker-prov igen..
Gjorde det med Max oxå i v.32..

Jag vet att jag har sagt det innan men shit vad tiden går fort..Redan v.32

V.32 MED LIV


V.32 MED MAX


Hon boxar verkligen på EXAKT samma ställe hela tiden. Känns som jag har ett blåmärke på insidan av magen=)

Igår tog vi mest det lugnt. max var hemma och idag har han vart på dagis mellan 8.30 - 13.30..

Som jag skrev innan funkar min mobil ÄNTLIGEN..
Mitt nummer hade spårlöst försvunnit ur systemet på något sätt..Tack och lov kunde de fixa det..Så nu kan jag surfa för fullt och självklart blogga..Kanske blir något inlägg från förlossningen..
ja inte från slutskedet men någon bild från när vi har kommit in..Antar att många kommer vara nyfikna..eller??

Har en massa bilder från senaste dagarna så varsågod:



På väg ner till stan


Morbror Robert var här och hjälpte oss med dator-problem. Han funkade perfekt som bilbana=)


Lagade köttgryta för första gången igår. Trodde det skulle vara svårt men var hur enkelt som helst.
Hela familjen gillade det


Max har lärt sig att skåla


I sin snygga nya Spiderman-jacka...




Posar lite i trappan


Och så några ful-bilder gjorda med ett program i mobilen







Ikväll bör man nog lägga sig tidigt..Tanken är att vi ska vara där lite efter att det har öppnat vid 8 så vi kör väl lite efter 6..Blir nog ett inlägg därifrån imorgon..

KRAM

2010-08-17 @ 20:05:44 Permalink Allmänt Kommentarer (3)



Kommentarer

Han sover nu, ha en trevlig dag kram.

Mamma (2010-08-17 @ 21:11:18)

åhhh du är sådär fint gravid som jag önskade att jag var när jag väntade Cornelia. Kul att ni ska ha en tjej och vilket fint namn ni har valt. Ha en trevlig dag i Ullared. Kram på dig


URL: http://alfengard.blogspot.com
Lina (2010-08-17 @ 21:53:34)

Tack vad snäll du är Lina:)

Johanna (2010-08-18 @ 16:36:30)


Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: