Viasat

Igår jobbade jag till 14. Vi har beställt Viasat och det skulle komma en kille och installera det mellan 12-18..så min lillebror fick vara här och ta emot honom..
Blev lite mys med Max när vi kom från dagis



Självklart så funkar det inte som det ska..
Uppe i sovrummet funkar alla kanaler men det är dålig bild.
Och här nere funkar bara varannan kanal. Funkar tv4 så kan man inte kolla på 5 och tvärtom.
Så nu får man väl ringa dit och sitta i kö i typ 1 timme..

Blir bara ett snabb inlägg för jag ska snart lämna Max på dagis..
Här kommer några söta bilder

Morgonmys med vällingen




Käkar lite melon


Nu klättrar han under grinden hela tiden..skitungen




Nu måste jag åka

hej svejs

2010-08-05 @ 08:24:45 Permalink Allmänt Kommentarer (1)



Kommentarer

Buse gubben vad du hittar på. Noel får inte se

bilderna han tar ju efter som du gör. Ses imorgon

hoppas vi får kul kram.

Mormor (2010-08-05 @ 19:36:21)


Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: